Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Men gosh, Tycker du att meter långa naglar och schabbigt hår med en massa äckelsmink ser bra ut ellar ? Det är ju mysigt =). De är väl sådär, men musiken de spelar passar knappast i schlager Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Deras musikvideo är bättre än när de e live länk: http://youtube.com/watch?v=3YgOHggUjhk&sea...SC%20Eurovision p.s. om jag skulle vara svensk skulle ja göra självmord, carola suger ju! p.s.2. lordi äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) lordi kommer äga sönder carola hårt!!!! carola kommer sälla vinna eftersom hin int ens er bland dom 10 bästa lol! ni som blir äcklade av dom fick ni salmonellaanfall när ni såg sagan om ringen?(om ni har sett den (vilket jag hoppas)) samma sak typ. men visst om ni inte uppskattar lite bra musik i eurovision song contest för typ första gången? om sverige skickar darin nästa år tar jag och gör självmord för då har sveriges folk gått över gränsen! år efter år endast dålig musik! men nu fick jag en bra ide! vi gör en egen liten festival för os rockare där vi får spela vad vi vill utan att nån säjer emot! o sen ska vi konkurera ut esc! tack för att jag fick säja mitt :D Redigerat 18 Maj 2006 av Jimpa_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Lordis dräkter är de skönaste jag sett, de är fett grymma. Men jag hatar i och för sig sådan musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Finlands bidrag är det bästa bidrag jag har hört under hela min livstid. Och jo, häftiga dräkter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Dräkterna är ju riktigt tuffa, men har de verkligen skuttat runt med dem på i 1 vecka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 ja, sjukt jobbigt, tänk er att sova med dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag vill inte tänka på hur de luktar efter att de har haft på sig dem i en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 de är hyfsat kassa och har fula kläder :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Äckliga människor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) rockband har inget att göra i eruvisions schlagern att göra thats it. ok melodi festivalen har inget att göra me musik och vetigt musik skapande hoppas snorbubblan spräks (vad heter föresten deras låt) Redigerat 19 Maj 2006 av cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Deras låt heter Hard rock hallelujah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg