Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Hur många ska skaffa half-life2?jag funderar på det,men man måste ju ha värsta monsterdatorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 det står i PCgamer special vad man behöver för dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag vet...vad behöver man då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag kanske ska köpa det och jag tror att min data ska klara det för att den är ganska bra det är bara musen som är skit seg så jag har en annan för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag måste uppgradera min processor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 man behöve3r faktiskt inte mer än 0.7 gh :blink: och minst 2 gb ledigt (d tar upp ca 1.5 gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Jag ska lugnt köpa det, datorn klara det lätt. Redigerat 3 Februari 2004 av Chain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Nä man behöver ingen monster dator, räcker lätt med en gamer dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 min data kommer att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 faaaan va jag ska köpa det!!vad har ni för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag tror att jag har Geforce 4 MX eller något sånt fast vi skulle egentligen ha Radeon 9700 eller vad det heter och det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 om man köper ett asus radeon eller hercules radeon får man en kupong så man kan få half-life 2 gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.