leet Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja vet en sida där man kan kolla om datan pallar hl2!man skriver in vad man har för saker och kollar sen! VARTÅ??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Atilla du vet att men kan skrivs pm till admin och be att få tillbaka poängen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag har sett en trailer där man tar betongbokstäver och kastar på ett monster!man har ett speciellt vapen som gör att man kan ta upp saker man kan typ ta en container och släppa på nåt som e neranför en!!!!!!!!!!!!ni vet dom monstrena som sjkuter grön el??man kan bli kompis med dom.tunnor,element,karaktärenrea e skitsnyggt gjorda monsterna kan kasta tunnor och sånt.jag blev skitförvånad så som ettan slutade. jag kommer inte ihåg hur ettan slutade så jag undrar hur slutade det och sen så ska jag bara säga att det värkar ju skit grymt så jag ska skaffa det lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Minsta systemkrav:800-1000MHz,128RAM,64RAM(på grafikkortet),MInst 1Gb ledit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.