Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag tror att man måste fånga suicuni först innan man hittar dem andra jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag tror att man måste fånga suicuni först innan man hittar dem andra jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag tror att man måste fånga suicuni först innan man hittar dem andra jag vet inte man kan fånga dom i vilken ordning man vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jaha tack man måste inte fånga suicuni för att möte dom andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jaha tack man måste inte fånga suicuni för att möte dom andra japp ! man ska bara inte fånga sicune om du menar i gold silver men i crystal då måste du! för då springer ju hundarna iväg till tin tower! i crystal då men inte i gold o silver! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 wtf is a repel???? men e det vanligt att inte se dom på kartan då altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Man ser dom på kartan efter man har mött dom första gången, annars kan dom vara var som helst i Jotho. PS I Kristall kan man möta Raiko och Entei innan man mött Suicune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 du måste möta de först innan du kan se på kartan!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 det är lett att fånga hundarna det bästa stälet att hitta dom är vid 8 staden & vid 7staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 man ser dom när man har mött dom en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 där har ni fel en gång så spelade jag och jag såg dom direk jag hade inte mött någon jag bara gick in på pokedex och så map och så såt jag 3 konstiga saker och det var vovvarna sen fångade jad alla med ultra boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 [lögn] där har ni fel en gång så spelade jag och jag såg dom direk jag hade inte mött någon jag bara gick in på pokedex och så map och så såt jag 3 konstiga saker och det var vovvarna sen fångade jad alla med ultra boll [/lögn] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg