holgert Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Wii är ett bra namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Wii låter barnsligt. Håller ingen med om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 ScrapCat jag håller med dig. Vet inte varför dom bytte. Vad är Wii egentligen? Låter som en person som har kul; ''WIEEEEEEEEEEEE!'' Revolution lät iaf bättre. Det låter....revolutionerande :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Wii pWNS! det äger ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Wii låter barnsligt. Håller ingen med om det? Exakt, det låter barnsligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ett bra byte tycker jag. Revolution lät konstigt... Men jag skulle gärna föredrat någonting annat än Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Wii?? ööh det var bättre med Revolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Wii låter barnsligt. Håller ingen med om det? Mjo, men dem inriktar sig mest till barnspel (?)Sen kan det vara för att många barn att köpa den, det är lättare för barn att uttala Wii för barn än Revolution osv. Då menar jag självklart att inte alla är barn. Redigerat 19 Juni 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Var det egentligen någon överraskning att de bytte namn? Nintendo byter alltid namn på sina konsoller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Wii låter barnsligt. Håller ingen med om det? den inriktar sig till alla, speciellt dom som lagt ner tevespel och dom som inte spelat. @Ganon20000: gör dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Min kusin sa iallafall att de alltid bytte namn innan konsollen släppts, som nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Tycker inte om nintendos ider om nya namn :angry: Project Dolphin=Gamecube :( Ultra 64 :cool: = Nintendo 64 :( Och nu det värsta av alla: Nintendo Revolution(Låter som en ny sak som funkar bra) = Nintendo Wii(Låter som en bebis leksak som säger Wii när man trycker på den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg