iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Här är mitt! :D http://img92.imageshack.us/my.php?image=skrivbord7hq.jpg Snygg PaelsBoll Förlåt om jag stava fel , men din va snygg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jag är så rolig att jag bumpar tråden :D Nybliven Ubuntare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jag är så rolig att jag bumpar tråden :D Nybliven Ubuntare Förlåt att jag går off-topic men vad är ubuntu? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jag är så rolig att jag bumpar tråden :D Nybliven Ubuntare Förlåt att jag går off-topic men vad är ubuntu? ^^ Ett operativsystem skapat av Linux. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Jag är så rolig att jag bumpar tråden :D Nybliven Ubuntare Förlåt att jag går off-topic men vad är ubuntu? ^^ Ett operativsystem skapat av Linux. Som bygger på linux* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Skaffade WindowBlinds, Trodde det skulle sega ner datorn skitmycket men det blev inte segare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Mitt nya newoldskool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) Jag hade en bild med Mario och Luigi först, men sedan bytte jag till gubbarna i Super Smash Bros. Melee. Bilden är där nere. http://worthingtonlibraries.org/teen/blog/image/super_smash_bros_003.jpg=:cool: Redigerat 11 Oktober 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 jag orkar inte lägga upp nån bild men det är en typ sol över havet som jag gjort på paint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SegaSonic Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Blue screen of death än sålänge men jag ska byta tillbaka till sonic jag hade förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Blue screen of death än sålänge men jag ska byta tillbaka till sonic jag hade förutPl0x skriv inget om ni inte ska uploada en bild. Vi vill se ditt skrivbord, inte vad du gjorde förra sommaren. Mitt skrivbord: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Min: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg