purjo Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Här är mitt:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 ^ | det är så mycket i fel upplösning >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 ^ | det är så mycket i fel upplösning >.< 1080x1024 ska man ha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 ^ | det är så mycket i fel upplösning >.< Min dator har den upplösningen -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 ^ | det är så mycket i fel upplösning >.< Min dator har den upplösningen -.- Vada, om du har den upplosningen, ar det den som ar ratt, och att alla ska ha den da eller? Precis som om du skulle rosta pa Hillary i valet, och da ska alla rosta pa henne../honom..(har inte sa bra koll xD)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Min dator har den upplösningen -.- Vada, om du har den upplosningen, ar det den som ar ratt, och att alla ska ha den da eller? Precis som om du skulle rosta pa Hillary i valet, och da ska alla rosta pa henne../honom..(har inte sa bra koll xD)... Vad snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 ^ | det är så mycket i fel upplösning >.< Min dator har den upplösningen -.- nåååbs.alltså din bild är i fel upplösning ^^ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 ^ | det är så mycket i fel upplösning >.< Min dator har den upplösningen -.- nåååbs.alltså din bild är i fel upplösning ^^ :) den var i rätt tills jag råka ändra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Ganska liten waterstamp pga att jag inte vill att någon annan ska använda bilden:P;) Har inte vista utan bara temat då jag tycker det är snyggt;) :>skicka bakgrunden i pm?:) Redigerat 5 Juli 2009 av TJaalol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Men, vem som helst kan kopiera den där i paint. Bara att göra en svart bakgrund och klistra in en render på Cristiano Ronaldo och sedan skriva Cristiano Ronaldo på den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Mitt nya^^ http://i43.tinypic.com/2nm8sj.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg