Aegzor Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jag älskar surfbanor som surf_ski, men det finn ett problem: jag kan inte surfa snabbt! är det någon som kan skriva TYP exakt hur man ska göra när man surfar ?? Jag är tacksam för alla svar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Man tränar mkt såklert.. det tar långt tid, spela de mkt kom på ett eget sett att surfa så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) sikta inte för högt! och använd musen hela tiden (det är bra med mycket sense) Redigerat 29 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag har as-lätt mus, men när jag "spectatar" så ser det ut som att alla flyger, hur gör man det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 träning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 amen ååå, ja tränar säkert 3 timmar varje dag, en gång så funkade de att trycka på uppåt-pilen när jag var i en uppförsbacke och kollade rakt in i snön - uppåt mot rampen (surf_ski) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 asså när jag surfar andvänder jag knappen a eller d beroende på vilken sida. jag andvänder inte W DeN Ska du inte andvända om du vill åka snabbt om du viöll åka snabbt andvänd a eller d!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 då du tror att han använder W? du dör ju bara då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 nej men, en ggn när ja höll på att ramla ner så tryckte ja på en massa knappar och plötsligt åkte jag uppåt i "rampen" när jag tryckte på W, men de kanske blev nåt fel ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 du kanske siktade uppåt och klickade på W då åker man ju upp, eller så va det bara lagg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 kanske, kanske !! Men är det ingen som kan skriva typ vilken vinkel man ska hålla musen eller nåt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 rakt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg