Gäst Sandkaka Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 (redigerat) Så. Nu går det att anmäla. EDIT: Det här är inte min tråd. Den är tom! Jag skrev ett svar så att det skulle gå att anmäla den. Hoppas någon låser nu. Redigerat 30 April 2006 av katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Svar på din fråga: Alltså, ifall ingen skriver ett inlägg, då går det inte att anmäla, förstår du nu ? Ursäkta för att detta inlägg var onödig, men ville bara förklara för honom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 men varför har dom gjort att det inte går att anmäla då?!?! tycker att man ska kunna anmäla alla inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ojsan för låt jag skulle lggar en länk till spelet men sen så stannade min intenet så det blev så här srry......vad ska jag göra för att ersättar mitt fel? låsar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 vad ville du säga när ditt internet krångla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Så. Nu går det att anmäla. han vill säkert bli anmäld ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag ville ger är länken till denna spel som jag tyckte var småkul här är den : TRYCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 ok sorry för att jag an,mälde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 eeehm , vad var meningen med det första inlägget ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 belve fel så min inlägg kom aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Anmäl istället och starta en ny tråd... Jag kan ju inte ha första inlägget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.