Hoppa till innehåll

Dargonball Z Budokai Tenkaichi 2


rg_fuskare
 Dela

Rekommendera inlägg

Yeah! hoppas att det blir bättre en BT 1. Dem säger att man inte kan transformera sig på BT 1 som tex Super Saiyan, Frieza Final Form eller nåt liknade.

 

Ey förresten vet du hur mycket Budokai 3 kostar, jag hade tänkt att köpa den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Schyst Seler! :D Nu ska jag bara spara pengar så att jag kan köpa DBZ: Budokai 3

 

Men dem borde göra något Dragonball spel där man kan spela GT någongång, det kan inte bara vara Z hela tiden varke gång dem gör ett nytt Dragonball. Och om det skulle finnas nångång så tycker jag att det borde finnas en önskning som gör så att man kan spela Z också för dem som saknar att spela Z.

Redigerat av Siyuro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Schyst Seler! :D  Nu ska jag bara spara pengar så att jag kan köpa DBZ: Budokai 3

 

Men dem borde göra något Dragonball spel där man kan spela GT någongång, det kan inte bara vara Z  hela tiden varke gång dem gör ett nytt Dragonball. Och om det skulle finnas nångång så tycker jag att det borde finnas en önskning som gör så att man kan spela Z också för dem som saknar att spela Z.

 

DBZ B3 kostar 279:- eller nått!

 

det finns ju GT karaktärer i B3, BT1 och BT2

 

i 3:an så finns Omega Shenron, ssj4 goku, ssj4 vegeta, ssj4 gogeta.

 

I Tenkaichi så finns det rätt så många, Baby vegeta och Dragonball karaktärer som Tao bai bai och Kami senin.

 

Och i BT2 kommer det finnas 100 karaktärer. Några Dragonball karaktärer som Bakterian finns I BT2.

 

och köp inte B3, den är ju skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit gammal. köp åtminståne BT1!

 

oozaru är stor i BT2 föresten :D

 

här är en bild av BT2

post-15073-1146676363_thumb.jpg

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...