viko550 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Ja :cool: ! När man möter de i southen,kan de fly tull hoeen då,eller är det som med tex kyogre!? jag har precis fångat latios på shoutern island nej han kan inte fly han vill bara slåss jag fånga han med great ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 :cool: !!Ska åka dit effter e-4 på emerald och fånga latiAs (har också ruby och fångat latios). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 ok nu har vi gåt OT iallafall jag fick en bug jag gick igenom en vägg och fasna <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Har vart me om en bug , (konstig) ja mötte prof.oak som en pokemon i vattnet han hade Charizard , Venasuar , Blastoise, Mewtwo och Mew alla i lvl 100!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Troligt hörru. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) Har vart me om en bug , (konstig) ja mötte prof.oak som en pokemon i vattnet han hade Charizard , Venasuar , Blastoise, Mewtwo och Mew alla i lvl 100!!!!!! Har du pokemon blue? den buggen fukan på den versionen... har jag hört Redigerat 11 November 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Jag har läst igenom hela tråden nu och jag har lagt märke till att den har spårat ur helt med mycket leka moderator och annat. Men jag har aldrig stött på en bugg iallafall. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Urspårad tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg