flygon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Själv har jag inga buggar i varken Guld eller Ruby. Inte som jag har upptäckt ivarjefall. B) som Zebran skrev förut: skriv inte här då!det är samma musik tror jag. :student: ? jepp, han är as-grym! han äger ligan.... med scratch! (den tar typ 160 i skada! :cool: ) Redigerat 24 Juli 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Coolen är mitt gamla namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 jag vet, det står i din signatur. men nu heter du Dark_Zebra, och inte Coolen, så vänj dig vid ditt nya smeknamn... Zebran! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Men du sa ju att Coolen o Dark_Zebra inte är samma användare.Det är du som ska vänja dig! Aja,BTT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 :visslar: sorry! aja BTT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ " m x" osv när jag tog new game var allt ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Nu kom jag på ett bugg, men det hände inte för mig utan för min kompis. När han gjorde "Misingo tricket" ;) så börja han möta tränare där med olika pokemon pl lv 100+. DEt ända skumma som hände för mig när jag gjorde "Misingo tricket" var att jag mötta en Snorlax på lv 200 eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 det kan hända, kolla på trsrockin.com för mer info. Mibö: bifoga inte bilder i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 det var att jag skulle skaffa Umbreon, men när jag utvecklade Eevee (På kvällen, det stod t o m PM på klockan i Littleroot town) så blev det en Espeon, och sen på Morgonen så blev det en Umbreon! :blink: Fast det kvittar för mig, jag fick min Umbreon och jag är nöjd. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ " m x" osv när jag tog new game var allt ok Bifoga inte bilder i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 det var att jag skulle skaffa Umbreon, men när jag utvecklade Eevee (På kvällen, det stod t o m PM på klockan i Littleroot town) så blev det en Espeon, och sen på Morgonen så blev det en Umbreon! :blink: Fast det kvittar för mig, jag fick min Umbreon och jag är nöjd. :P Sjukt?!! men häftigt ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ " m x" osv när jag tog new game var allt ok Du och flygon tjattrar hela tiden om andra verker det som? Redigerat 26 Juli 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg