Gäst Beldur Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Workshop FTW! :D Typ 30 min med den om du har hyfsad grupp. Annars kanske det tar lite mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 om alla är över lvl 30 är det en bra group? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 om alla är över lvl 30 är det en bra group? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) Gör Stockades istlt :P Gnomeregan är den tråkigaste instancen näst efter Uldaman och ST Redigerat 7 Maj 2006 av Sakru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 ST?? vad är det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 ST?? vad är det! Sunken temple, skitinstance. :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Gör Stockades istlt :P Gnomeregan är den tråkigaste instancen näst efter Uldaman och ST uldaman räknas som en av dom roligaste instances. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Uldaman=så j*vla seg och tråkig ;) Sunken temple=hel skön :P Gnomeregan suger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag tycker Deadmines och Scarlet Monstrey är dem roligaste Instancer jag varit med om. Jag gillar SM för det droppas alltid grejer som en warrior ska ha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 :rambo: Gör Stockades istlt Gnomeregan är den tråkigaste instancen näst efter Uldaman och STvf ska han inte göra gnomergan då den har mycke bättre drops än skit stockaid +den e mycke bättre en utav mina favvos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jaha, och vart startar man questen då? Lol, ska jag springa in till Orgrimmar för att starta en Gnomereagan quest? Questen startar hos horde goblinsen och Tinker Master. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Uldaman=så j*vla seg och tråkig ;) Sunken temple=hel skön :P Gnomeregan suger... Håller med dej 100 % men ST tar lite för länge :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg