The_Ghost Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 nej nej NEJ! Köp inte Sims 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 köp det ja tror inte du kommer ångra dig om jag säger så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte? Ja, lätt.Man kan ju glida till shopping center och allting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Man ska definitivt köpa The Sims 2. The Sims 2 är det bästa RPG-spel jag har spelat på en dator. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Man ska definitivt köpa The Sims 2. The Sims 2 är det bästa RPG-spel jag har spelat på en dator. :cool: Det är inget RPG :o Det kallas Simulator ^^ Var ifrån tror du dom fick namnet Sims om inte från Simulator? :P Jo det är långvarigt spel så, köp ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 The Sims 2 är både simulator och rpg. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) The Sims 2 är både simulator och rpg. :bah: Ehm.. Nej? Och köp spelet ffs! :D Det aeger (iaf i början) Redigerat 8 April 2007 av Bisuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) ja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte? RPG är när man spelar som en viss person med en viss story och det gör man inte i sims. I sims kan man spela vilken person man vill och välja precis vad dom ska bli (fast det kanske inte blir som man har tänkt ;)). Jag vill inte påverka dig på något sätt men jag säjer bara: KÖP; KÖP; KÖP!!! Redigerat 8 April 2007 av Fogity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 såklart att det är lönt att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 köp det!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg