Dragonstalker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jaa, det är helt osannolikt att Halo3 kmr till PS3. Enligt rykten så kmr Halo3 att vara med på E3 galan i LA . E3 galan har nu varit och det var med en hel del om Halo 3 + trailer som nu finns på bungies hemsida t.ex. och det kommer nog bara komma till 360 och inte ps3. Själv tror jag att det kommer bli ett suveränt spel med underbart detaljierad grafik och många timmars spel timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ser fram emot Halo3, trailern jag såg förut inspirerade mig rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Spelet släpps inte i november, utan till julhandeln nästa år. Dock så finna det flera release datum som Bungie gett ut för att förvirra folk. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 i en intervju av bungie kommer spelet se ut som det gjorde på den där trailer filmen, om den gör det, OMG VÄRLDENS VACKRASTE SPEL, HERE I COME!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Det har tagit rätt lång tid för att bli färdig med Halo 3, det blir nog en stor skillnad om man jämför 2:an med 3:an till skillnad från releasen av Halo2 då jag tyckte att spelet var alltför likt Halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 i en intervju av bungie kommer spelet se ut som det gjorde på den där trailer filmen, om den gör det, OMG VÄRLDENS VACKRASTE SPEL, HERE I COME!!! Redan? Dom sa att det var en Real-Time Teaser på E3... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Det har tagit rätt lång tid för att bli färdig med Halo 3, det blir nog en stor skillnad om man jämför 2:an med 3:an till skillnad från releasen av Halo2 då jag tyckte att spelet var alltför likt Halo. De började utveckla Halo 3 sommaren 2004, och releasen är förmodligen nästa julhandel dvs år 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 3 år för att fullborda ett spel, de är rätt mycket tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Mm, men det är förmoligen värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Detta är inte det sista spelet i serien om du trodde det. Dock så tror jag att de jobbar en hel del på Multiplayer-delen då det ska kunna spelas 32 mot 32 vilket resulterar STORA banor som kommer att inkommai spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 * Energy, *Förmodligen heter ordet. Men det är naturligtvis värt det såklart, de kommer tjäna enorma pengar då de var bland E3:s mest populäraste stationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Är intresserad på hur storyn kommer sluta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.