Hoppa till innehåll

Halo 3?


rein1
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaa, det är helt osannolikt att Halo3 kmr till PS3.

Enligt rykten så kmr Halo3 att vara med på E3 galan i LA .

 

E3 galan har nu varit och det var med en hel del om Halo 3 + trailer som nu finns på bungies hemsida t.ex. och det kommer nog bara komma till 360 och inte ps3.

 

Själv tror jag att det kommer bli ett suveränt spel med underbart detaljierad grafik och många timmars spel timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Twiztha_MF

i en intervju av bungie kommer spelet se ut som det gjorde på den där trailer filmen, om den gör det, OMG VÄRLDENS VACKRASTE SPEL, HERE I COME!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Det har tagit rätt lång tid för att bli färdig med Halo 3, det blir nog en stor skillnad om man jämför 2:an med 3:an till skillnad från releasen av Halo2 då jag tyckte att spelet var alltför likt Halo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har tagit rätt lång tid för att bli färdig med Halo 3, det blir nog en stor skillnad om man jämför 2:an med 3:an till skillnad från releasen av Halo2 då jag tyckte att spelet var alltför likt Halo.

 

 

De började utveckla Halo 3 sommaren 2004, och releasen är förmodligen nästa julhandel dvs år 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

* Energy, *Förmodligen heter ordet.

Men det är naturligtvis värt det såklart, de kommer tjäna enorma pengar då de var bland E3:s mest populäraste stationer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...