Snookis Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 skulle någon kunna göra en guide för Gamemaker till mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Finns på, www.gamemaker.nl ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 fråga en kille som heter Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 det är inte så svårt bara man kan grunderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Kan inte grunderna.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Jag skulle jättegärna lagt ut länken till "min" (inte riktigt min) gudie (som inte är riktigt klar), men länken skulle bara cenureras. Jag ska lägga upp gudien här när jag får tid och ork, men om du PM:ar mig så kan jag ge dig länken. Annars tror jag Nico hadde nån slags nybörjargudie på sin sida. Redigerat 2 Maj 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.