mashemoto Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 vart kan man ladda hem nya brushar och hur installerar man dem da??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 har ingen aning, men borde d3n inte ligga i grafik och programmering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ojsan jag ska be en moderator att flytta denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 www.deviantart.com Där kan du ladda ner en massa brushes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 men hur installerar jag dem sedan da. och e det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 gratis har jag ingen aning men man kanske gör som med Fonter?kanske (tro inget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Ja, dem är väl gratis..? Jag själv har laddar ner dem där. Vill du veta hur man installerar brushes ? Gå in på Nico's hemsida, som du hittar i hans presentation. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 du lägger brushes i Program>Adobe>Photoshop>Presets>Brushes sen öpnnar du dem i programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Elr så kan man ladda in dom istället för att installera dom. Fast det är jobbigt för det måste man göra varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.