Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 vad bytte du den mot? hade han klonat den? ;) jag fick den av han mot en caterpie han har asa många celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 skjysst (lr. hur det stavas) kompis. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iciesun Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har 151 på gula :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Har typ haft 130 som mest (guld) Men vad händer när man har fångat alla? Händer det nått speciellt? Redigerat 3 Juni 2006 av Flexmeister Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har haft ungefär 50 Pokemon. (Pokemon Blå) Vet inte exakt hur många, men något i den stilen tror jag. Men men, vad händer? Blizzey, hatade inte du Pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har haft ungefär 50 Pokemon. (Pokemon Blå) Vet inte exakt hur många, men något i den stilen tror jag. Men men, vad händer? Blizzey, hatade inte du Pokemon? @FuzioN.. var har du fått att jag hatade pokemon och om jag hatade pokemon skulle väll inte jag skriva om pokemon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Har haft ungefär 50 Pokemon. (Pokemon Blå) Vet inte exakt hur många, men något i den stilen tror jag. Men men, vad händer? Blizzey, hatade inte du Pokemon? just det. använd skallen. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Har haft ungefär 50 Pokemon. (Pokemon Blå) Vet inte exakt hur många, men något i den stilen tror jag. Men men, vad händer? Blizzey, hatade inte du Pokemon? håller med dej DoS_37 TILL 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Alla som säger att dom har/haft alla pokemon kan väll säga vad som händer?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Alla som säger att dom har/haft alla pokemon kan väll säga vad som händer?! det händer ingeting!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har tyvärr inte haft alla pokémon, det är ingen lätt uppgift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Alla som säger att dom har/haft alla pokemon kan väll säga vad som händer?! jo faktiskt. på pkmn blå, röd och gul kan man gå till ett hus i Celadon city där dom som gör spelet sitter. man ska gå fram till en gubbe på andra våningen tror jag och prata med honom. då får man ett diplom där det står att man fångat alla pkmn och att man är en "game freak". :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg