tHOORd Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) lol Gratulerar på födelsedan också tH00Rd OMG jag fyller ju år idag, det är därför det är samma datum som det står i mitt pass idag. TackaroBockar;> Redigerat 8 Maj 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 tHOORd ja försår inte ditt inlägg menar du att dina kular ramlar ner , eller vad :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 tHOORd ja försår inte ditt inlägg menar du att dina kular ramlar ner , eller vad :blink: Du förstår nog mitt inlägg så fort det händer dig ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Du förstår nog mitt inlägg så fort det händer dig ska du se. <{POST_SNAPBACK}> Det kommer inte hända mig ,det var ju dig vi snacka om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Du förstår nog mitt inlägg så fort det händer dig ska du se. <{POST_SNAPBACK}> Det kommer inte hända mig ,det var ju dig vi snacka om. <{POST_SNAPBACK}> Så med andra ord så kommer dina kulor aldrig trilla ner? Stackare. Mina har redan trillat ner ska du se. Back to topic nu kanske Redigerat 9 Maj 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vadå har dina ramlat ner på marken :blink: Back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag tycker det inte är sjukt, det är lagligt och borde vara det i Sverige. Det beror på vad man själv vill, vill man sälja sin kropp och tjäna pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Trafficking Att sälja kvinnor som "prostituerade" oftast är kvinnorna fattiga och bortrövade eller lurade. Alltså INTE prostitution då det inte är kvinnan som själv valt, detta är då istället våldtäckt Trafficking a.k.a människohandel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.