Kexx3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Vad tycker ni om spelet Buzz? Jag tycker det är coolt för det är annorlunda Favoritgren:Snabbaste fingret Favorit gubbe:70-tals Disco snubben Ni kan skriva likadant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag tycker att det är ett väldigt kul spel. Min favorit gubbe är Hårdrockan. Favoritgren Snabbaste fingret SKITGREN: bomben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Favotitgren:Antryckarfinger Favoritgubbe:Jamaica gubben De e va jag tycker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Bara en liten fråga: vad är Buzz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Det är ett musik frågesport spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 har bara sett reklam om de o ja tycker att de verka suga. fattar inte ens va de går ut på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
biolsen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 kult spill,kult at dem også lager flere av de også disco-dud'n er kul. hater den bomba hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Hemskt kul, råäger alla mina polare på det. Bara att välja rastajonny hela tiden och trycka grönt. X'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 buzz är ett bra spel för att det är olkt alla andra spel... min favorit gren är: snabbfrågor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Det är kul att sitta och spela med sina kompisar. Favoritgren: Snabbaste fingret. Favoritgubbe: Den feta gubben med solglasögon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 jag tycker att det är väl ganska bra ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 vad går spelet ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg