RatchetFreak Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 :blink: JAG HAR BEVIS PÅ BIGFOOT FINNS JAG TOG NYSS EN BILD!
Gäst Beldur Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 Vilket spel? Och hur kunde du ta en scrnshoot om det är PS2? O_o
Gäst roxz Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) lol gubben är gjort i point! :lol: Redigerat 1 Maj 2006 av .:lol:.
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 Gubben är falsk... Du måste ha GTA på dator för att kunna göra screenshots, eller?
Gäst newnameguy Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 Det är en jpg bild, det kan asså betyda att han tagigt den med en kamera ;) Själv har man ju sett bigfoot... eller min kompis. Jag kollade bara på XD
Aegzor Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 Det där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman)
rg_fuskare Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 Det där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman) haha Carl Jackson, heter han inte Carl Johnson eller nått sånt
Scarlet Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Det där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman) Jo det heter han :cool: Och bilden sög om det där röda skulle föreställa bigfoots fotspår!! Redigerat 1 Maj 2006 av Capt Sand
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 Gubben är falsk... Du måste ha GTA på dator för att kunna göra screenshots, eller? Det finns någonting som heter, webbkamera. Vart hittade du den där fotspåret ?? * CJ = Carl Johnson :D
Dream Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 varför ger han en varning...han har hurmor och bra anledning att göra denna inlägg men man ser att bilden är falsk
Kamikaze Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) bilden e faktist äkta de där e min gubbe på SA o dom där fotspåren hittade ja på mounten (kommer intehåg de andra namnet) o ja vill inte att en snorunge ska ta mina bilder o säga sen att de e hans :angry: kolla här http://forum.fuska.se/Big_Foot_Eller_King_Kongl-t63903.html Redigerat 1 Maj 2006 av Kamikaze
Rekommendera inlägg