RatchetFreak Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 :blink: JAG HAR BEVIS PÅ BIGFOOT FINNS JAG TOG NYSS EN BILD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Vilket spel? Och hur kunde du ta en scrnshoot om det är PS2? O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) lol gubben är gjort i point! :lol: Redigerat 1 Maj 2006 av .:lol:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Gubben är falsk... Du måste ha GTA på dator för att kunna göra screenshots, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Det är en jpg bild, det kan asså betyda att han tagigt den med en kamera ;) Själv har man ju sett bigfoot... eller min kompis. Jag kollade bara på XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Det där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 rolig bild :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Det där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman) haha Carl Jackson, heter han inte Carl Johnson eller nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) Det där är Carl Jackson(CJ) i spelet Grand theft auto : san andreas, som finns både till PC o PS2, på bilden åker CJ jetpack, och fotspåren syns att dom är dit-målade (fusk till jet-pack: rocketman) Jo det heter han :cool: Och bilden sög om det där röda skulle föreställa bigfoots fotspår!! Redigerat 1 Maj 2006 av Capt Sand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Gubben är falsk... Du måste ha GTA på dator för att kunna göra screenshots, eller? Det finns någonting som heter, webbkamera. Vart hittade du den där fotspåret ?? * CJ = Carl Johnson :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 varför ger han en varning...han har hurmor och bra anledning att göra denna inlägg men man ser att bilden är falsk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) bilden e faktist äkta de där e min gubbe på SA o dom där fotspåren hittade ja på mounten (kommer intehåg de andra namnet) o ja vill inte att en snorunge ska ta mina bilder o säga sen att de e hans :angry: kolla här http://forum.fuska.se/Big_Foot_Eller_King_Kongl-t63903.html Redigerat 1 Maj 2006 av Kamikaze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg