Cs-alex Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det är lite krånligt men ska pröva kaktus-killen du får mina fuskamynt om det funkar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 men jag sa ju det först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Inga får mina fuska mynt inget av det funkade + så är det fel på min data som jag ska få en om typ 2-3 veckor. ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 försök att avinstalera och kasta alla filerna sen ladda om steam! :gitarr: och sen provar du om det funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Ja har gjort det, FLERA gånger men det funkar inte och vill inte ha hjälp av nån s sk'tunge så k*Ft Ska ändå köra om datan allt som jag har DISPERED :( :cry: :blink: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Ja har gjort det, FLERA gånger men det funkar inte och vill inte ha hjälp av nån s sk'tunge så k*Ft Ska ändå köra om datan allt som jag har DISPERED :( :cry: :blink: :unsure: Du värkar inte veta särskilt mycket om datorer. Först säger du att du vill ha hjälp sen säger du "det funkar inte och vill inte ha hjälp av nån s sk'tunge så k*Ft". Tänk dig för vad du säger innan du skriver, annars blir du flamad... och det händer nu! OMFG N00B LOL J00 R T3H T0AL CRAP @ LIFE N PC!!!! Lite smått irriterande må jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ja har gjort det, FLERA gånger men det funkar inte och vill inte ha hjälp av nån s sk'tunge så k*Ft Ska ändå köra om datan allt som jag har DISPERED :( :cry: :blink: :unsure: mog1du kan vara tyst sk*tunge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Du är lika fjantig som din bild, åh vänta de e ju en bild på dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 vi kan prata genom pm.. så kan jag hjälpa dig. (detta har hänt mig en gång förut) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg