admin Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Vi har planer på att bygga ut spelhörnan ordentligt och tar därför nu bort möjligheten till att vinna FuskaMynt ifall man kommer etta på något spel. Vi hoppas att de nya spelen som kommer och uppgraderingarna som kommer väger upp förlusten av att man inte längre kan vinna FuskaMynt. Nya spel kommer inom kort, uppgraderingar av spelhörnan kommer att dröja ett tag och kommer förmodligen under Juni månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Äntligen! Synd att man inte får några Fuska Mynt men det kan det vara värt om det blir mycket uppgraderingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Härligt med en uppgradering och nya spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Så sant som det är sagt. Vill verkligen ha nya spel... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jo, kul med nya spel... Man spelar inte för FuskaMynt... Man spelar för äran, och för att slå andra... inget annat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Förut spelade jag för äran, men nu tycker jag att det är rätt dåligt om man inte får några fuskamynt faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Nu har det tillkommit många spel, ska skaffa Fuska VIP senare så att man kan spela lite. Det finns bättre sätt och tjäna FM på One Pice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag spelar ochså mest för tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 kan du tar bort några spel som man inte kan har högre poäng än 12500 t.ex bli en listar med 1:12500 2:12500 3:12500 den som klara spelet först bli ettar för alltid ju o.sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Vill inte klaga, men är det inte bättre att satsa på annat än spelhörnan? Bra att man inte kan vinna Fm i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag brukar inte hänga i Spelhörnan, tråkiga spel osv.. Så för mig spelar det ingen roll ifall man får FuskaMynt eller inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jippie! kom etta i "fill up the boy"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.