RMH11 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 hur kör jag upp och in i flygplanet?? jag hinner aldrig fram med motorcykeln, flyget lyfter för snabbt.. vad ska jag göra.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Varje gång jag kommer fram tilld et uppdraget blir det genast en massa omstarter, det är lite små jobbigt det uppdraget... Jag har upptäckt en grej som gör det hela betydligt enklare. Vänta tills det blir sandstorm, då åker inte planet lika fort, och du har mycket större chans att komma in i planet, det gäller bara att hitta rätt teknik för att få upp farten och komma ifatt planet, men vid sandstorm är det som sagt mycket lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 på san andreas? eller på vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 På San Andreas... Det är ju lätt bara man inte kör på tunnorna. Det kan vara så att du kör för långt åt sidan. Kör så nära mitten du kan utan att bli träffad av tunnorna. Har du lyckats än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 (redigerat) Eftersom det står bilar och gubbar då, här och där, KÖR på den högra sidan av allt......sedan kör du in i mitten och in i flygplanet. Redigerat 27 Februari 2007 av Jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg