firedept1 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag undrar om Warlocks får gratis mount i lvl 40 och isåfall hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Du gör ett enkelt quest. http://www.thottbot.com/?qu=4488 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jepp som sagt får du det. Men i 60 måste man fixa massa grejor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Paladins får också gratis mount ska du veta. Och du behöver bara snacka med en person i Stormwind för att få mounten. Men som sagt som Warlocks epic mount kräver också pengar så allt är inte gratis för dem dära latmaskarna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Men är det verkligen så lätt att få mount? Det är ju fuskigt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Själv tycker jag inte att det är "fuskigt" till pallys, vi blir gankade hela tiden och har ingen ranged attack som vi kan använda innan fienden har 20% liv kvar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Själv tycker jag inte att det är "fuskigt" till pallys, vi blir gankade hela tiden och har ingen ranged attack som vi kan använda innan fienden har 20% liv kvar... Paladins är ju allies jäkla gankers -.- kommer alltid nån feg paladin me shield o dödar mig. HEAL HEAL HEAL. HIT HIT HIT HIT HIT. SHIELD HEAL HEAL. HIT HIT HIT. WIN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Paladin Bane of Rogues ( Är glad att jag är ally ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ja... paladin har lätt för mount, men på lvl 60 får han också, precis som warlock en q för mountet, vet inte vad man ska göra men en del varvisst i scholo.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Själv tycker jag inte att det är "fuskigt" till pallys, vi blir gankade hela tiden och har ingen ranged attack som vi kan använda innan fienden har 20% liv kvar... ni har ju iallafall NÅN, dessutom fungerar era judgements å sånt på 10 yd! snyft... oss rogues... snyft stackare vi! alla har nån attack som fungerar på långt håll förutom vi! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Lol jag skulle vara gladare om pallys fick använda Gun än att ha den här jäkla Hammer of Wrath... Pallys måste göra lika mycket som warlocks för att få mount om inte mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg