ChipZ Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Jag undrar hur det ser ut för en moderator t.ex. låser en tråd eller flyttar ett ämne? Om nån moderator kan lägga upp en bild hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Inte så märkvärdigt. http://img474.imageshack.us/img474/4308/as7qg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Vad sjutton är neka ämne för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Slå i hop ämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Slå i hop ämne? Man lägger väl ihop två ämnenså att det blir en tråd med de inläggen i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Kanske kanske inte. Vi vanliga medlemmar kan bara spekulera... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Vi vanliga medlemmar som varit moderator i ett gruppforum vet det. Jag har för mig att man lägger ihop två ämnen så att det blir en tråd med de inläggen i. Har för mig det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Det var mycket funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 fäst ämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Fuskaren, varför ska de fästa ämnet? De visar bara moderatorns meny. Än sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Det är väl inte så märkvärdiga funktioner ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Ja, vad tusan är fäst ämne? Jaha, det är när man sätter ämnet på Viktiga ämnen. @ Presentation, precis som Salzalada sa, man gör två ämnen till ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.