Putside Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag förstår verkligen ingeting vad grabben vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 ligger inte "korsningen" precis innan victory road grottan? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 nr du klarat all 16 gym ska du snacka med prof.Oak då får du ett pass till MT.Silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 När du har pratat med Oak kan du fara till staden ovanför Pallet, där sista gymmet är. Gå till vänster så kommer du till en korsning inomhus. En väg är till Victory Road, en till ligan grottan, en där du komme ifrån och en till Mt. Silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 är inte victory road och pkmn lig grottan samma sak. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 ehm!är det inte fel du säger? är det inte att man ska klara först alla 16 gym som finns på bägge sidorna vet ej vad dom heter! sen öppnas den åt vänster men från början öppnas den åt höger när man kommer till först till brock sen den gymet som nere där man går! men sen när man klarat alla gym då ska man till proferson och berätta att man har alla så sen kan man gå till M.silver! mm man måste klara alla 16 gym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 japp. det kan jag :student: intyga. :huh: ...föresten...är inte japp ett sorts godis? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 :D jo det är det :D japp. det kan jag :student: intyga. :huh: ...föresten...är inte japp ett sorts godis? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 japp är gott... ...har jag för mig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg