sp1n Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Ta Outland, migratade dit från bladefist Emigrerade också från bladefist, spelar alliance, du ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Ta en RP server :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Ta en RP server :D Det ska jag faktist, men inte på min första gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Varför inte? :) Bara lär dej Rpa bra så kommer det bli ägigt ^,^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 mjaa, men inte första gubben. Ska spela på en RP server när jag kan mer om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Sk'ru ta en RP server ska du välja Argent Dawn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 kör bloodhoof den äger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ta Stormrever :D Helt klart den bästa servern ( enligt mig då :P ) Kan ta och hjälpa dig sen :) Fast är just nu bara lvl 22 <_< Måste ta och gå upp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Ett bra tips är också, RPPVP jag lirar på en sådan ^,^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg