Hoppa till innehåll

Kärleksproblem

Delta_Force

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har inte haft någon och kommer inte ha en. Men jag ska fråga min kompis han har haft 16 tjejer.

ömm alltså, det verkar lite sjukt. att ha haft 16 tjejer :S. vet han ens vad kärlek är? verar som om han ser det som en popularitets lek eller nåt...

EDIT: jag har varit som jag var, snäll och trevlig o så... sen har en tjej sagt hon var kär i mig i torsdags :D... jag tror nog utseendet inte är allt, utom personligheten. fast de vet du nog..

// 3xp3r7 aT Lewwt! (expert at love) :P :P :P

Redigerat av marjus återkomst
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Polare före äktenskap grabben. :) Så skall det vara. Bli go vän med din klasskamrat eller vem f*n det är du talar om nu. Använd dig själv och bara flabba. Brukar jag mest göra med 5 styckena andra tjejer i min klass.

Du har en poäng Rowyn.

Äktenskap börjar alltid med vän tror jag.

Jag är lite kär i nån och man brukar ju prata och så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag har inte haft någon och kommer inte ha en. Men jag ska fråga min kompis han har haft 16 tjejer.

Kanske för du är elva år och vet inte hur lyckligt & skönt det kan vara med kärlek.

Back to topic : Var bara snäll, modig och rodna ofta.

Det är en fördel värför hon gillar dig, om du rodnar ofta visar du vad du tycker om henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan säga min situation. Jag är skitkär i en tjej som förut var en vanlig tjej som jag bara snackade med. Det känns konstigt, För ibland så märker hon inte mej. Liksom såhär, Jag är ute i gräset med mina två killpolare och hon och hennes 2 tjejpolare. Vi är i gräset och snackar men jag känner mej lite utanför, Ingen snackar med mej utan hon verkar mest upptagen med sina polare, Hon märker inte mej, Hon hör mej inte ens när jag säger adjö när vi ska gå. Men när jag snackar med henne då är hon trevlig och så, Och då kan det flyta på. Själv har jag alltid varit snäll mot henne och varit trevlig men hon typ ignonear mej. Hon kan väl minst sagt prata med mej om hon ser att jag sitter lite utanför gruppen, Men nej hon ser inte ens mej. Hon behandlar mej som luft. Men det roliga är att om gruppen ska träffas ringer hon upp mej, I telefon är hon glad och pratar med mej lungt, Och när hon är inne på msn (Som hon nästan är aldrig) så vill hon chata med mej i första hand. Jag vill ha en ensam stund med henne men vad ska jag göra? Gillar hon mej?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte så mycket men jag tror hon gillar dig...

Man ignonerar väl inte den man gillar? Asså hon snackade helt lungt med mina två killkompisar men med mej snackar hon inte ens med. Hon går fram till mina kompisar och snackar om dom är tystna men med mej så bryr hon inte sej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland gillar tjejerna att "testa" killarna. Dem spelar svårfångade helt enkelt. Det skulle kunna vara ett exempel.

Vill du ha en ensam stund med henne? Ring! Bjud hem henne, kolla på film eller något.

Men om jag ringer henne nån dag vi säger en fredag kväll och små snackar lite och sen "Tja skulle du vilja komma över och se en film ?" Liksom då tror hon att det är nån filmkväll och hon ringer sina kompisar och om jag svarar "Nej bara vi..Jag har nåt att berätta dej ochså" Blir inte hon rädd då? Kan du ge mej ett exempel hur jag kan svara och bjuda hem henne?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland gillar tjejerna att "testa" killarna. Dem spelar svårfångade helt enkelt. Det skulle kunna vara ett exempel.

Vill du ha en ensam stund med henne? Ring! Bjud hem henne, kolla på film eller något.

Säg bara typ "Hej vill du göra något med mig nån gång?", det är vad jag sa. Fråga det på MSN eller nåt kan du ju också göra, det gjorde jag :wub: .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för tipsen. Att ringa verkar bra, Men förut då var vi 5 pers och hade filmkväll, Det har vi haft 2grr. Men om jag ringer henne " Hej vill du komma över och se en film?" Då kommer hon ju såklart fråga "Ska jag ta med några kompisar?" och då måste jag ju säga "Nej bara vi" liksom et kommer skapa trubbel om hon säger nej.Hon säger detta till sina tjejpolare och mina kompisar får reda på det och jag har redan avslöjat mej. Det jag får hoppas på att hon kommer då hit av nyfikenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Tja dags att liva upp tråden igen. Jo grabbar dags att ta upp Hank Williams och en vodka..Nån som kan rekomendera nån bra låt? Såhär är det. Jag ringde tjejen..Hon kunde inte..Hon sa en annan helg...Hon sa att hon gillade mej på mitt sätt.Men nu är min bästa kompis kär i henne och hon gillar honom. Han bjuder ut henne på bio...Och nu vet jag inte vad som händer. Jag önskar att hon märker att jag är trevligare och skillnaden mellan mej och honom och väljer mej..Men då är det ju proplemet med min kompis,Han skulle bli jätte sur. Jag är dum ochså..Jag vill hålla masken så jag säger "Kom igen *namn* allt är värt ett försök" och hjälper honom.Då är det större chans för honom. Såklart tjejen ska välja.. Jag har chattad med henne längre än min kompis..Och hon säger att jag är hennes stystaste killkompis..Jag kan få henne att skratta,Jag är rolig,Jag är kreativ på piano mellan min kompis är ingenting. Jag borde ha henne men hon väljer. Om jag får henne då vill jag inte att min kompis blir sur. Jag hatar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon kanske vill göra dig avundsjuk? Fast jag vet inte vad det skulle vara bra för.

Du är ganska modig föressten, vem som helst kan se det du skriver, inte minst tjejen.

Redigerat av Fusk Katten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...