Katt Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Hur gör man en sån där gudie som man liksom kan spela in ett program på skärmen, och lägga till text till det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Spela in spel kan man väl göra med Fraps tror jag. Lägga till text vet jag dock inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det fungerar inte med program i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 ladda ner ett "screen-record" från download.com lr nån annan gratissida, och spela in allt du vill ha med... du kan ju alltid testa o lägga till text med vanlig text som på tv :P du laddar ner Subtitle Workshop 2.51 från http://www.undertexter.se/?p=codec och lär dej de... sedan e allt perfekt :D... annars kan du ju alltid göra en egen .srt fil med anteckningar om du kan de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 .srt fil? Hur gör man det och vad ska en .srt fil vara bra för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 .srt e likadant som .sub, alltså en undertext... de som laddar ner filmer behöver texter till som någon har gjort. kortfattat: en .srt fil lägger till en undertext i en .avi/.mpeg fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag hittade programet TurboDemo7, det värkar ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 aldrig testat de, ja använder anteckningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag kör hypercam 2 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Wink är ett superprogram som dessutom är gratis! google is your friend, debugmode heter de som har gjort det. Redigerat 8 Maj 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Man tackar. Och det gör jag också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det fanns ett freeware program som man kunde spela in från skärmen med. Vad hette den nu... Nånting typ easy screen recorder eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg