Katt Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 Hur gör man en sån där gudie som man liksom kan spela in ett program på skärmen, och lägga till text till det?
ThePunisher Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 Spela in spel kan man väl göra med Fraps tror jag. Lägga till text vet jag dock inte.
Katt Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2006 Det fungerar inte med program i alla fall.
neVah Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 ladda ner ett "screen-record" från download.com lr nån annan gratissida, och spela in allt du vill ha med... du kan ju alltid testa o lägga till text med vanlig text som på tv :P du laddar ner Subtitle Workshop 2.51 från http://www.undertexter.se/?p=codec och lär dej de... sedan e allt perfekt :D... annars kan du ju alltid göra en egen .srt fil med anteckningar om du kan de
Katt Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2006 .srt fil? Hur gör man det och vad ska en .srt fil vara bra för?
neVah Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 .srt e likadant som .sub, alltså en undertext... de som laddar ner filmer behöver texter till som någon har gjort. kortfattat: en .srt fil lägger till en undertext i en .avi/.mpeg fil.
Katt Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Jag hittade programet TurboDemo7, det värkar ganska bra.
nico Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Wink är ett superprogram som dessutom är gratis! google is your friend, debugmode heter de som har gjort det. Redigerat 8 Maj 2006 av nico
Gäst Mega93 Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Det fanns ett freeware program som man kunde spela in från skärmen med. Vad hette den nu... Nånting typ easy screen recorder eller liknande.
Rekommendera inlägg