Darkdevil Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 jag är på en bana där man ska döda sonny men det börjar lagga hela tiden så det går knappt att spela det är första gången som det börjat lagga för mig. vad ska jag göra? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Din data klarar inte av det ? Repor på skivan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 nej det är inga repor på skivan och det är på bana 11 tror jag som det började lagga annars har det gått som smort ps:datorn är rätt ny och klarar dom flesta spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Det kanske är ett fel på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 nej tror inte det men det kan ha att göra med att det är så j*vla många gubbar på den banan och vi har en platt skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 nej tror inte det men det kan ha att göra med att det är så j*vla många gubbar på den banan och vi har en platt skärm Kanske därför det laggar allstå att det är många gubbar på den banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 mmmm men finns det inga inställningar man kan göra så att det slutar lagga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.