Dellamorte Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 tjena var ett tag sedan jag hade spelet installerat och för bara några dagar sedan så installerade jag det för att åter igen skulle få en riktig spelupplevelse :) men fastnade ganska snabbt på ett uppdrag...undrar om någon kan hjälpa mig med det... Uppdraget är det då man ska följa efter en bil å döda han som har tagit ens pengar...det är uppdraget efter det då man ska in å rädda en kompanjon i en bensinstation ute på landet...(hoppas ni förstår vilket uppdrag jag menar)...tack på förhand :) Citera
ShitBreakSean Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 På vilket sätt har du kört fast? Alltid innan jag springer in i huset där Sam är, så skjuter jag punka på alla däcken på hans gula bil som står där, sen så när uppdraget då man ska döda han börjar så har han punka :) då blir det lättare, du kan ju prova på lite olika metoder för att få han och stanna... Citera
ThePunisher Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 Jaag brukar alltid knocka hans bil ända tills han inte kan köra den längre, då går han ut ur bilen och ställer sig bakom den, jag går också ut ur bilen och ställer mig bakom min bil, sedan kan jag knäppa honom ganska lätt, det är alltid buggningar som gör att hans knän eller händer sticker ut genom bilen, så då kan man skjuta honom på händerna så dör han :D Men det är ett för j*vla svårt uppdrag, kör gudfadern nu istället. Citera
Dretskit Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 Se till att ha en någorlunda snabb bil om du ska komma ikapp honom om du inte skjuter punka på hans bil Citera
Dellamorte Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2006 tack för tipsen...ska testa dem...men kom gärna med fler tips... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.