Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Vad är d elakaste en jobbarkompis kan göra mot en annan? (jobbarkompis) (vet inte :P ) att sätta en Sparka Mig skylt på ryggen.... Redigerat 3 Februari 2004 av Kaktus-Killen
Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Hahaha.......... Öhhh, Den förstog jag inte! :huh:
Nogger Mint Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Men fattar du inte att sätta en lapp där det står sparka mig på en jobbarkompis är ju som att han vill få sparken.
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Nu fattar jag..... den var ju bra :D
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Jag tycker dessa är bäst: Alla barnen var glada och rena utom Oskar för på honom dom loskar! Alla barnen fick mat i magen utom Knut han fick ett spjut Alla barnen låg i rena sängar utom Herman Han låg i sperman Alla barnen kom upp ur vaken utom dag han var för svag Kopierade ur Alla Barnens bästa..Där finns 600 ALla barnen. En löngsökt: -Vet ni varför fängelset inte tillåter ICA kassar? - Nej - För dom rymmer så mycket. :huh: Redigerat 4 Februari 2004 av Grizzly-Päron
Rekommendera inlägg