Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Vad är d elakaste en jobbarkompis kan göra mot en annan? (jobbarkompis) (vet inte :P ) att sätta en Sparka Mig skylt på ryggen.... Redigerat 3 Februari 2004 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Haha den var ju f*n bra ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 det var faktiskt bra ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Hehe, den var bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Hahaha.......... Öhhh, Den förstog jag inte! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Men fattar du inte att sätta en lapp där det står sparka mig på en jobbarkompis är ju som att han vill få sparken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Nu fattar jag..... den var ju bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Lol den var ju bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 den var ganska bra ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 LOL Den va bra LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Jag tycker dessa är bäst: Alla barnen var glada och rena utom Oskar för på honom dom loskar! Alla barnen fick mat i magen utom Knut han fick ett spjut Alla barnen låg i rena sängar utom Herman Han låg i sperman Alla barnen kom upp ur vaken utom dag han var för svag Kopierade ur Alla Barnens bästa..Där finns 600 ALla barnen. En löngsökt: -Vet ni varför fängelset inte tillåter ICA kassar? - Nej - För dom rymmer så mycket. :huh: Redigerat 4 Februari 2004 av Grizzly-Päron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 HAHAHA... va ju f*n asball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg