murre_cool Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 jag undrar vart man får mewtwo i gul/röd/blå/grön nånstans?
Larath Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Skrivet 3 Maj 2006 jag undrar vart man får mewtwo i gul/röd/blå/grön nånstans? en liten grej bara grön släpptes väl aldrig? men du hittar han i grottan vid staden med vatten gymet, surf och att du klarat elit fyran behövs för att komma in där.
murre_cool Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2006 grön har alltid funnits! pokemon grön allså! de e sant har det!
sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 <en liten grej bara grön släpptes väl aldrig? Jo,i Japan. Har en ROM som bevis. Spelar Yellow mest av first generation-spelen hursomhelst så jag kör inte så värst mycket :)
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 <en liten grej bara grön släpptes väl aldrig? Jo,i Japan. Har en ROM som bevis. Spelar Yellow mest av first generation-spelen hursomhelst så jag kör inte så värst mycket :) ok, trodde dom la ner Grön men men.
Dave37 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 jag undrar vart man får mewtwo i gul/röd/blå/grön nånstans? nord väst om mistys stad finns mewtwo grottan PS.du måste ha klarat pkmn ligan. :cool:
Rekommendera inlägg