murre_cool Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 när kommer TP ut till sverige? vill gärna ha det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 ser ut som att det ska komma ut i september Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murre_cool Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 ok!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det finns redan en tråd om detta... <_< Sluta göra onödiga trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 JAg läste igår att det kommer första juni :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det är fel, jag har aldrig sett något om första juni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Vänta 4 dagar till så får ni svaret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag fick Kalle Anka tidningen igår och i den så stod det att TP kommer i höst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det finns redan en tråd om detta... <_< Sluta göra onödiga trådar. håller med det finns redan en sån här tråd <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 ser ut som att det ska komma ut i september tror nog det också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jag fick Kalle Anka tidningen igår och i den så stod det att TP kommer i höst Kalle Anka tidningarna är alltid sega med nyheter... <_< Men ja, det kommer nog i höst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 alla skrev ju i den andra tråden att TP kommer ut 21 september. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg