Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Vaför förbjöds det??! :angry: va d bara för nåra tonåringar gjorde egna o sprängde händerna (av sig? ööh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Det är många som har dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Hundarna for illa av smällarna. Dem blev rädda o så. Men jag skulle gärna vilja ha tillbaka smällarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Har nån smällt förra året då? Vi smällde bara lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 vi smällde lite vi med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Lite bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Lite men våra kompisar slog på stort. Väääääääääääldigt stort. Dom band ihop småraketer så att dom flög världens väg en var en halvmeter ifrån mig ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 mina vänner kasta smällare runt sig som galningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 smällare var det roligaste me nyår tills dom förbjöd dem ;).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 japp,det var såååå gosit att hotta iväg en ryss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Tycker dem riktigt stora raketerna är roligast.. annars är smällarna när man bygger konstiga saker med dem och smäller sönder hehe.. eller lägger dem i postlådor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag smällde as mycket det var jätte roligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.