Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 smällare är inte så roligt längre tycker jag , det finns inga häftiga smällare nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jo kraftiga o så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 de kraftiga är ju raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Själv vill jag helst inte att inte raketer eller smällare borde finnas för tänk att vara ett litet djur som får höra det där odjuret! Det skulle ju inte vara så kul men bara det inte lät så högt så! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag tycker att dom va roligare än raketer men raketer är ändå roliga att skuta upp .................................... tiger raketer är sköniga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Aaa visst..smällare är kul men inte om det blir stor skala för skaderisk.. :D Bästa är :ph34r: Gangster :ph34r: Testa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag älskar smällare/fyrverkerier! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag visste inte att man inte fick köpa när bestämdes det? Jag har lite hemma från i år eller vad man säger! Bland annat smatterprillor,svinpäls,tigerraketer,knallhat,skitstövel och en stor j*vla bomb som jag fick av min granne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Om man får ha raketer borde man få ha smällare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 smällare e ju askul fast raketer e okså kul hahaha min kompis råkade sjuta på en raket på marken i sin trädgård asså det var tun snö och raketenstyrdes neråt ock sedan blev det ett stort hål i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 smällare e ju askul fast raketer e okså kul hahaha min kompis råkade sjuta på en raket på marken i sin trädgård asså det var tun snö och raketenstyrdes neråt ock sedan blev det ett stort hål i marken YEA! grymt...men nåra polare la en raket i en brevlåda :Prätt grymt, den small utav h*lvete å så va de inga mer med den (den var av plåt) numera har dom en plastpåse som brevlåda =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Stabilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.