BloodMan Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Hej, min kompis tog med sig sin softis till skolan idag för att visa mig vilken han hade, en kille skvallrar då för vår lärare och då tar hon softisen :angry: och han kommer inte få tillbaks den, vi har sagt att han ska få tillbaks den eller så får dom betala, men får lärare (som inte vet så mycket) klagar på att "man måste va 18 för att ha en sån" vad ska vi göra för att få tillbaks den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) sej till räktorn eller dina/hans föräldrar, annars får jag försöka komma med bättre idéer Redigerat 4 Maj 2006 av mr COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 e dina (kommpisens) föreldrar gå till skolan och bejära tillbaka den det brukar funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Är det inte så att man måste vara 18 år för att KÖPA softisen? Sedan kan man vaara hur gammal som helst för att använda den eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jo men han köpte den ju inte i skolan <_< och våran lärare e 55 år så hon vet inte så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Nej, 18 för att innehava något sorts av vapen, och 18 vid användning, annars i ansvarad vuxen tillsyn. Och att ta med ett soft-gun till skolan är nog det dummaste jag har hört talas om. Självklart ska läraren ta hand om det, någon kan få ett skott på sig och få grymma skador. Och dessa skador får SKOLAN betala, eftersom det är dem som ansvarar för er under skoltid. För att få ut det får din kompis be sina föräldrar att hämta ut den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 min kompis tar med sej en soft-air gun ibland fasst om non inte vill bli skuten så skutar man ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Nu råkar det vara så att det finns något som kallas "En olyckshändelse". Denna sak brukar komma upp i de mest jobbiga situationerna och ställa till med mycket elände. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) men den va inte laddad, (tror jag) Redigerat 4 Maj 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 tror nog nästan att hans/hennes föräldrar måste gå dit och ta tillbaks den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Han får skylla sig själv att han är så j*vla dum i huvudet och tog med sig den till skolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Jag har lösningen. Gör kalsong tricket på han som skvallrade tills han själv betalar vad den kostade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg