Aircondition Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Kollar inte så mkt på TV. Fast för det mesta ser jag Simpsons. Som äger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Scrubs, The A-Team, Macguyver, Familyguy o Alias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Scrubs, Family Guy och The Simpsons. Klart de roligaste ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 1.simpsons 2.malcolm in the middle 3.family guy 4.jims värld 5.nanny 6.that´s 70 show 7.alla älskar raymond 8.3 klotet från solen DOM ÄR INTE I ORDNINGEN VILKEN JAG TYCKER ATT ÄR BÄST DOM ÄR SÅ JAG KOM PÅ DOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 det är många som tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Prison break, My name is Earl, Tredje klotet från solen, Kung av Queens, Högsta domstolen, Så ska det låta, The simpsons, Family guy, American dad, Extreme home makeover, Outsiders, Deal or no deal, World most amazing videos, Cops, Americas funniest home videos, Extra extra, Killer instinct , Hulken (går inte mer men jag följde det), Batman & Robin, Scrubs, MavGyver, Kalla kårar (Goosebumps), Ed edd och Eddy, Ellen, Louie, DTV&J.. hmm ja! Röd = Följer inte mer Grön = tittar ibland Lila = Går inte mer, men jag följde det så länge det varade Orange = Har säsongs paus och jag ska följa det när det börjar Redigerat 23 Maj 2006 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag tycker att lost är den bästa serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 The Simpsons, My Name Is Earl, Family Guy, The War At Home, Lost, Outsiders och Vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 One Tree Hill som jag följer regelbundet. :kung: Sen är det Jackass, Viva La Bam, Sipsons som jag tycker är najs att softa frammför. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) Family Guy, Prison Break och Lost. Redigerat 1 Juni 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.