Putside Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Antikrundan. Hell yeah ! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag har börjat kolla på Ghost Whisperer nu för Jennifer Love Hewitt är het Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 @Corp: Jag kollar också på den serien, hon har en unik förmåga Jennifer Love Hewitt's rollfigur. @Outside enemy: Intresannt program, dock så kommer jag knappt i håg något. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 @Corp: Jag kollar också på den serien, hon har en unik förmåga Jennifer Love Hewitt's rollfigur. Ja, hon kan ju prata med spöken vilket är en ganska originell idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Hmm, är det ingen här som tittar på OC? Aja, mina små "favoriter" är Family guy, Prison break, My name is Earl, John Doe och OC (som jag sa tidigare). Finns jävligt många andra serier som jag tittar på men jag pallar inte skriva ner alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Lost, Pimp my Ride, Jackass, Messiah ( Ibland ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Har det inte funnits en sådan tråd innan? South Park, Pimp My Ride, Jackass, VivalaBam, Family Guy, Simpsons och Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 ne det har det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Hmm, är det ingen här som tittar på OC? Aja, mina små "favoriter" är Family guy, Prison break, My name is Earl, John Doe och OC (som jag sa tidigare). Finns jävligt många andra serier som jag tittar på men jag pallar inte skriva ner alla. Håller med The O.C. Är bäst. Den serien äger! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 That 70's show, Family Guy, Simpsons och Lost. Dessa serier är ett måste, annars finns det andra B-serier som jag kollar på ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 och sen en till big brother vänta det kanske inte är en serie :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 bästa tv-serierna är lätt buffy, angel, simpsons och desperate housewives Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.