Dark Link Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 Jag är inte säker hur jag gjorde det här, men när jag skulle från Oil Rig till Santa Monica i Story Mode hoppade jag ner i röret med cykel (Med Spine Transfer, alltså den vanliga vägen) och skulle landa i en Manual baklänges. När jag landade i Manual körde jag upp på vänster vägg och crashade. Då åkte jag genom väggen och till ett vattenfärgat rum. Man kunde åka omkring lite men tillslut åkte man in i en vägg. Det fanns inget sätt att ta sig tillbaka så jag fick slå av. Har det hänt för nån annan?
WASD Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Skrivet 5 Maj 2006 det har hänt samma sak för mej fasst på andra spel, bl.a mario sunshine & dåliga dataspel
Dark Link Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag upptäckte just en annan sak. När du fortsätter köra Story Mode efter att kommit in i rummet börjar du i Santa Monica och om du hoppar i röret till Oil Rig flyger du tillbaka upp igen. Du kan alltså inte komma tillbaka till Oil Rig efter att ha kommit in i rummet. Dock vet jag inte om det bara är på den sparningen...
Rekommendera inlägg