Justusett Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Hur blir man känd genom cs typ? Jag har en clan, men alla är... inte... så aktiva längre... Alla säger typ: Jag blir aktiv på cs OM det händer nåt bra. Vill få liksom upp dom lr va man sja säga o bli iaf lite kända... Pcw vet jag o sånt, men andra idéer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Men ni måste ju vara aktiva och vara 5 pers.. Kanske joina någon CS liga efter ni har spelat PCW oxh blivit bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jaa men dom 3 andra envisas så mkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Kicka dem ur klanen då ? :P Och hitta ett par nya ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Först o främst måste ni ju bli bra på cs. Sedan kan ni väl gå med i någon cs liga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag e bra +_+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Känd? Först måste du bli en bra spelare, och det blir du genom att spela pcw (inte public). Alla tror att aim är det viktigaste, men teamwork är mins lika viktigt och det får du genom att spela pcw/klanmatcher. När du blir bättre lär säkert bra klaner söka dig, och när du fått en bra klan så blir du senare känd :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag överskattar taktiker o lag spel? Jag klarar mig inte utan... Försöker spela lag spel o sånt på public men alla e dumma nog att inte lyssna... Jag är inte bra på att prata om mig själv men, jag är ganska bra på att veta vad fienden håller på med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 skaffa mirc kanal, sen kan du va inne på andras kanaler och be dom komma in på eran.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Skaffat, men fattar inget av de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg