Gäst Kannibalgäddan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 coolt 25 timmar!då hade väl skivan smält när du tog ut den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men DDG jag svarade att det var INTE ett virus. + jag sa att du skulle lämna in det till närmaste inlämningsställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 var skulle viruset sätta sej?? måste man ente ha nån typ av hårddisk för att viruset ska fastna.. tror ju ente de lägger sig på ett minneskort :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det är kanshe playstation 2 grej.........Men virus på datorn hatar jag.....http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/blueScreen_D.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 När jag skulle såva över hos en kompis,då fråga jag:Ska jag hämta mitt PES2,så sa han:nej,mitt PS2 kan få virus.!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jaaaa,typisk ps2 kvalitet..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Virus kan man enbart bara få om man har Nätverks adapter.. Utan det kan självklart ingen ge din konsoll virus. Det kan vara bugg på spelet också, eller en massa repor eller liknande.. Kolla så att skivan inte är dammig och liknande, om den är helt ren och om ni inte gjort några osmarta inställningar på konsollen och det ändå är så, får ni nog kontakta en bra tv-spels butik, t.e.x. Game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta_boy Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (Bloko @ 04/02-2004 16:23:53) de e ni som spelat för mycke spelnördar!sen e de ju så att ps2 blir överhettat så jäkla snabbt de e kasst skitkonslol! hmmm... jag har spelat på mitt i 25 h ok jag spelade inte helatiden , men jag stängde aldrig av mitt och det vart inte överhettat så det är nog ingen skit konsoll Men om det är typ 1 år gammalt och då e de mycke damm i o så blir de asvarmt då börgar de typ glöda och vissa kretsar kan brinna upp *Logik* :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja det är ju inga fläktar på ett stenåldrigt ps2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Ja men på SatinSilver är det ljuddämpat. Vann mitt SatinSilver på blip.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men kan det inte bara vara nåt fel med skivan då, ja har haft mycke problem med mitt sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Kolla om det repa. Mitt The Sims repar sig så jag kan ite spela det. STOR REPA PÅ BAKSIDAN. HUR GÖR JAG FÖR ATT FIXA DET? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg