Nittionio Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Hur fixar man en sån här ande/spöke till Warlok? Alltså husdjuret som är en ande/spöke.
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Hur fixar man en sån här ande/spöke till Warlok? Alltså husdjuret som är en ande/spöke. voidwalkern menar du, det är en warlock quest som du får i lvl 10 tror jag, du dår den av en trainer.
Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Du ska göra en quest för att få den. Jag vet inte om den är lätt men imp questen är lätt så borde den vara det också.
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Du ska göra en quest för att få den. Jag vet inte om den är lätt men imp questen är lätt så borde den vara det också. jag vet iaf vad man ska göra på slutet då ska man ner på ett ställe och summona den och sedan måste man döda den.
Gäst DonKeN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Säger du det så varför berättar du inte det?
Gäst Destiny Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Thottbot is your friend! http://www.thottbot.com/?qu=1689
yoZhi Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 den sidan som du har skrivit e ju till alliance, tänk så e han horde?
Gäst DonKeN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Nej? Thottbot har hela wow's data bas. Det är för horde/alliance. in på www.thottbot.com bara och sök på det du vill hitta eller döda. Så kommer det komma upp. Du kommer få söka.
Rekommendera inlägg