Hoppa till innehåll

Kan Inte Kora Gta Langre


Gäst aso090
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst aso090

hej jag spelade gta san andreas jag oppnade den och sen trycket jag po new game det laddades sen laddades det klar so kom det fram en ruta som det stog so har i kolla

Gta_rapprot.bmp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Så tror jag att du inte har Runtime, vad det nu än är.

Sen kan det vara att din data inte klarar det, alltså du har kanske inte tillräckligt med minne.

Kontakta support team som det stog där, du har väl fått något kundservice eller något med cd'n ?

 

Sen, står det på arabiska eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aso090

1. Så tror jag att du inte har Runtime, vad det nu än är.

Sen kan det vara att din data inte klarar det, alltså du har kanske inte tillräckligt med minne.

Kontakta support team som det stog där, du har väl fått något kundservice eller något med cd'n ?

 

Sen, står det på arabiska eller något?

 

mm det är arabiska,förlåt att jag pratar om crack och sånt men jag har inte köpt gta så därför kan jag inte.Och jag har spelat det många gånger men sen installerade vi om windows så när jag installerade den så kude jag inte spela? :unsure: :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

virus tror jag det inte är, såna där fel är vanliga när man laddar ner spel. Hade själv problem med GTA san andreas när jag tankade hem det. Exakt samma error fick jag upp. Jag hade Microsoft Visual C++ installerat då, så om du har det programmet avinstallera så kanske det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...