Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Debatt forumet börjar gå förlångt nu. Jag är iriterad på att folk bara trycker ner olika religioner, folkgrupper i Debatt forumet. Admin, borde det inte komma fram ännu strängare regler där? Finns många som kränker andra! Håller någon inte med mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) Jag är inte inne där så ofta men det skulle inte förvåna mig om det är mkt påhopp och hets mot folkgrupp där. Mitt förslag är att anställa nya mods som bara är mods i Debatt forumet. Dem andra ska ju vara kvar. OT: Men Dannie borde väl inte få vara moderator han är ju inaktiv som... Redigerat 7 Maj 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Nej det behövs inga fler moderatorer i det forumet. Men om du verkligen tycker att det behövs det så använd anmälknappen. Dock så ser jag inte många inlägg som bryter mot reglerna där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag tycker inte heller att det är så farligt där och det finns ju några moderatorer som är lite aktiva och skriver där ibland som # 21 och Chihuaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Anmäl istället för att klaga... utan anmälningar så sker ingen förändringar. §1.11 - låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg