Gäst Beldur Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Snart kanske det är dags att skaffa ett subforum till oblivion på Xbox 360. Det börjar ju komma upp många trådar om oblivion vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Inte riktigt än. 7 trådar på första sidan, varav en är låst. Ökar det mer kanske det skulle vara aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Håller med katten. Det behövs nog lite mer trådar för att admin kommer att göra ett subforum till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Tycker inte det behövs...Det e ju mest samma frågor: "Är Oblivion bra?" etc...Folk behöver lära sig använda sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 varför bara obilvion 4 till xbox360? om det ska bli subforum ska det vara med alla obilvion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 varför bara obilvion 4 till xbox360? om det ska bli subforum ska det vara med alla obilvion Vet du vad, det var INGEN som som att det skulle vara till 4an... <_< Läs ämnet och rubriken KLART OCH TYDLIGT, du kommer inte hitta något om juat 4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 varför bara obilvion 4 till xbox360? om det ska bli subforum ska det vara med alla obilvion Hålla läs tydligt XBOX360 då finns bara Obilvilon 4! Tillbaka till ämnet .....Jo jag mena då att det skulle vara en subforum kanske i allmänt om det ska bli om alla obilvilon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Det finns bara en oblivion, de andra Elder Scrolls heter något annat. Onödigt, inte tillräckligt aktivt. Några subforum har lagts ner redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Det skulle nog varit ett tomt sub-forum om det bara handlade om Elder Scrolls. Men om det blir aktivare kanske din fråga blir uppfylld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Men spelet är rätt stort masso med quest själv sitter jag och har kört men än 300tim!!!! Jag tycker det är värt det på 360 forumet eftersom den fått 10/10 på nästan alla speltidningar och spel hemsidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Men spelet är rätt stort masso med quest själv sitter jag och har kört men än 300tim!!!! Jag tycker det är värt det på 360 forumet eftersom den fått 10/10 på nästan alla speltidningar och spel hemsidor! Ska ett spel få ett sub-forum bara för att det är stort och har fått höga betyg? Det skulle ju vara sub-forum utav ...... på sidan. Redigerat 13 Maj 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 har typ inte sett någon tråd om det, så det känns onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.